plumrose

button

mcm2 ragam....

xselalunya langit akan cerah...xselalunya hidup akan gembira...
sumenya mcm putaran roda...adakala..bergelak ketawa..adakala..menangis...adakala...rase gembira..adakala..rasa duka...
itulah sbbnya sy suka tulis diari..jd..tulisla..sgala kedukaaan dlm diari ni..wahai kehidupan.........seandainya aku mampu memegangmu..
akaan ku hindarkan sgala kedukaan..menghapuskan kesedhan...org2 disekeliling...
org islam...tapi...aku xmampu.................seandainya Allah memberkan ku peluang...akan ku hidupkan perasaan harmoni..tapi..aku hanya mampu berdoa.........................emm....xda tmpat yg lbh baik untuk aku bergantung..
slain dr Allah swt......ma..???? ayah...????kak..?????
aku sgt menyayangi mrka..
tapi...mmg takdirMu untuk aku tak boleh terlalu bergantung kpd mereka....aku kena kuat....aku kan seorg srikandi...srikandi aisyah.......insyALLAH...amin...dan hanya kpdMu ya ALLAH........sgala kekuatan ku raih...menghapuskan sgala kedukaan dan menghadapi segala rintangan...tapi takdir dan kuasa Mu mengatasi sgalaNya..
hambaMU ini mmg lemah...hambaMu seringkali merintih....mengadu...megeluh.....
ampunilah HambaMU ya ALLAH.....hambaMu xsepatutnya berbuat demikian...
aku ingimn menjadi MUJAHIDAH SOLEHAH..
yg berjuang demi agamaMu..
yg hanya berharap pd KASIHMU..
yg hanya berserah pd TAKDIRMU..
ya ALLAH>>>berikan kekuatan itu....jadikan aku..mujahidah solehah yg tabah..
aku bersyukur atas CintaMU..terima kasih ya ALLAH...dan prmudahkanlah bagiku.........
untuk meraih cintaMu...dan SYURGAMU..jadikanlah aku mujahidh solehah..
mawar berduri...amin ya RABB........

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: