plumrose

button

eemmmrrr....

eemm...catatan ini kulakarkan dibilik pda sehelai kertas xputih lalu bertukar warna...warna warni kehiduoanku...mahu tumpul jadinya penselku...menulis adalah favourite ku...mahu je rasenya mengorakkan langkah ke laman blog tercinta ini...wlwpun..aku masih xwat scara public..tapi...kurasekan,sepeti ada yg membaca..siapa yerr...???padahal hanya aku seorg je yg boleh membelek blog ini...ah...jauhnya aku mengelamun...seandainya perjalan ke korea kutempuhi..bisa saja habis masaku untuk mengelamun dan berfikir untuk melakarkan blog ini....seolah2 telah menjadi tabiatku..tapi..PITIH????masih seorg pelajar....isk2...seorg mujahidah xsepatutnya menghabiskan duit dgan sia2...lantas..ini mengingatkan daku kpd seorg hamba ALLAh...teman yg sgt kuhargai dlm hidup..."aisyah..jgn membazir...'emm..rasanya ape yg ingin aku luahkan pd blogku kali ini...ahh....biar saja aku ceritakan pd kalian perihal rumate ku yg tersayg semester ini...aku telah dijodohkan hidup sebumbung dibumi uia ini...(bukan baitul islam yer....)hanya sekadar teman wanitaku...manusia skrg mengambarkan teman wanita itu...yg sebgtu...lantas jika dia kwn perempuan ku...bkn ke teman wanitaku jga???ah...pening...ya...kalian jgn pula tersalah judge..aku ini masih NORMAL ye......
bebalik kpd cerita..namanya aini nurbaya...cos accounting...3rd year..sem dpn da msuk 4th yr...alahamdulillah..ya...bole kiranya kugambarkn dia ini 1 dari 100...umpama ikan tawar yg tetap tawar raseynya wlwpun berenang di lautan yg masin...aduhhh...sabar...bukan aku ingin melambatkan ceritanya...begini....DIA DA NAK KAHWIN!!!!!!!!!! wah~~~~cembrunya aku...akhirnya dia dapat melangsaikan separuh dari sunnah RASUL kita yg tercinta...buat kak baya..."SELAMAT PENGANTIN BARU"...semoga perkahwinan berkekalan dan bakal melahirkan zuriat2 yg soleh..dan bakal menjadi leader of the Ummah...insyAllah..amin....
ahh....aku ingin sekali melakarkan blog2 ku dgn kata2 yg penuh ironik dgn sentuhan2 magisku yg xseberape....insyAllah...di lain hari ye..
wslm...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: